Milujeme nakupovanie 💋 ZĽAVA 10% s kódom "BDAY10" nad 20 € nebo ZĽAVA 20 % s kódom "BDAY20" nad 60 €
Partner of Notino

Najčastejšie otázky

Než nám zavoláte, skúste svoju odpoveď nájsť tu.




Akým spôsobom môžem tovar objednať?

Tovar si môžete objednať cez e-shop www.flagranti.sk, telefonicky na 0918 345 016, cez e-mail flagranti@flagranti.sk. Radi vám pomôžeme pri tvorbe objednávky alebo pri výbere tovaru. Neváhajte nás kontaktovať. Podrobný postup ako u nás nakúpiť nájdete tu.

Musím sa u nákupu registrovať?

V našom e-shope môžete vykonať jednorazový nákup bez registrácie, ale ako registrovaný zákazník budete zaradení do nášho Vernostného programu, kde môžete získať zľavu až 10% na vaše nákupy.

Aká je cena za dopravu?

Všetky ceny a spôsoby dopravy tovaru, ktoré vám momentálne ponúkame, sa dozviete tu.

Akým spôsobom môžem u vás zaplatiť?

Všetky spôsoby, ako na našom e-shope zaplatiť, nájdete tu.

Balíte zásielky diskrétne?

Všetky zásielky balíme absolútne diskrétne! Všetky kartónové škatule aj lepiace pásky sú bez označenia erotický obchod, sexshop alebo flagranti. Odosielateľom je spoločnosť TRINET Corp., s.r.o. Tu sa pozrite ako vyzerá nami zabalená diskrétne zásielka.

Je možný osobný odber zadarmo?

Tovar si môžete zadarmo vyzdvihnúť na vybraných pobočkách v Bratislave, v Košiciach a v Banskej Bystrici. Chcete viac informácií? Prejdite rovno na Osobný odber.

Čo keď si tovar nestihnem vyzdvihnúť, môžem si termín pre vyzdvihnutie zásielky predĺžiť?

V prípade, že ste si pre vyzdvihnutie tovaru vybrali výdajné miesto niektorého z našich zmluvných prepravcov, kontaktujte prosím ich zákaznícky servis.

Aké sú podmienky nákupu a dodanie realistickej panny?

Od zákazníka, ktorý si objedná realistickú pannu z našej ponuky (skladom) na Dobierku, požadujeme zaplatiť zálohu vo výške 40,00 Eur. Táto záloha je v prípade neprevzatia tovaru od zmluvného dopravcu nevratná. V prípade objednania realistickej panny z našej ponuky (Na objednávku), požadujeme zaplatiť zálohu 50% z uvedenej ceny na webe. Táto záloha je v prípade zrušenia objednávky zo strany zákazníka nevratná. Dodanie realistické panny prebieha v 100% diskrétnom balení, tzn. nikto nespozná, že sa jedná o zásielku z erotického obchodu. Dodanie je možné iba kuriérom zmluvného prepravcu na adresu. Dodanie na výdajné miesta zmluvných prepravcov alebo na pobočky Slovenskej pošty nie je možné.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodov?

Áno iste, zo zákona môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy v 14 dňovej lehote od prevzatia tovaru.
Tovar musí byť samozrejme nepoužitý, nepoškodený a kompletný v pôvodnom obale, aby bol možný jeho ďalší predaj. Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť alebo vymeniť erotické pomôcky s porušenou ochrannou fóliou, obalom alebo hygienickou pečaťou. Spodná bielizeň nesmie byt znečistená a nesmie mať odtrhnutú alebo poškodenú originálnu visačku.

Čo robiť, keď erotická pomôcka prestala fungovať?

Najprv prosím skontrolujte stav batérií, produkty s dobíjacou batériou dobite do plna. U niektorých výrobkov môže dôjsť stlačením určitej kombinácie tlačidiel k uzamknutiu produktu. Pred odoslaním produktu na reklamáciu s vami radi prejdeme možné dôvody, prečo výrobok nefunguje. Sme vám k dispozícii v pracovné dni od 8.00 do 15.30 hodín na tel. 0918 345 016, alebo nám napíšte na email flagranti@flagranti.sk
Nefunkčný tovar zašlite na reklamáciu v súlade s reklamačným poriadkom.

Sú naše erotické pomôcky zdravotne nezávadné?

Nami predávané erotické pomôcky sú vyrobené zo zdravotne nezávadných materiálov. Spolupracujeme s profesionálmi v odbore, a preto ponúkame kvalitný tovar so zárukou pôvodu.

Ako sa starať o erotickú pomôcku?

Po každom použití je vhodné erotickú pomôcku minimálne umyť vlažnou mydlovou vodou. My odporúčame po každom použití ošetriť pomôcku dezinfekčným prostriedkom a potom ju uskladniť na suché miesto, kde ju budete mať zase rýchlo po ruke :)

Dodaný výrobok nefunguje. Ako mám postupovať?

V prípade, že zistíte, že dodaný výrobok je nefunkčný, je toto riešené ako reklamácia. Pri reklamácii je nutné postupovať presne podľa reklamačného poriadku. Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najrýchlejšie, k maximálnej spokojnosti zákazníka.

Prepravný obal zásielky je viditeľne mechanicky poškodený. Ako mám postupovať?

Ak zistíte poškodenie prepravného obalu, odporúčame takýto tovar odmietnuť prevziať a do odovzdávacieho protokolu spolu s dopravcom zaznamenať dôvod neprevzatia. Pokiaľ poškodenú zásielku od prepravcu prevezmete, je nevyhnutné poškodenie popísať v prepravnom protokole prepravcu. Odporúčame uviesť formuláciu: Preberám s výhradou!

Kam reklamovaný tovar zaslať?

Reklamovaný tovar zasielajte na adresu:
Trinet Corp s.r.o.
P.O.Box 179
02201 Čadca

Máte ďalšie otázky?

Neváhajte nás kontaktovať!